Kernefortælling og slogan til Aalborg Universitets nye business school

CASE

Aalborg Universitet lancerede 1. september 2020 en ny business school, som favner universitetets uddannelse og forskning inden for blandt andet erhvervsøkonomi, økonomi, ledelse og marketing.

 

Som en del af lanceringen har Radius været involveret i udviklingen af det ny brand for business school’en, som blev udviklet i tæt samarbejde fakultet- og institutledelse, videnskabeligt personale og eksterne samarbejdspartnere.

 

Nedslagspunkter i processen har været to workshops afholdt med videnskabeligt personale og aftagere i regionen.

 

Indsigterne var vigtige i forhold til at udvikle en kernefortælling, der favner Aalborg University Business School’s formål, særlige kendetegn og forpligtelse over for kernemålgrupper som studerende, forskere, samarbejdspartnere og den bredere offentlighed.

 

Kernefortællingen er yderligere kondenseret til et slogan, som den nye business school kan bruge som tagline på tværs af kommunikationen.

 

Læs hele kernefortællingen og bliv klogere på den nye business school her.

Kunde

Aalborg Universitet

Disciplin

Branding og Identitet