Mælk uden mælk

Analyse
PR

I foråret 2018 lancerede Arla det fiktive produkt ”Mælk uden mælk” som led i andelsmejeriets indsats for den sunde fornuft. Produktet var en gimmick, der skulle sætte fokus på, at sundhedsdebatten herhjemme var kørt af sporet.

Vi var ombord under hele processen – fra udarbejdelse af analyse over udvikling af strategi og det kreative koncept til plan for intern lancering blandt medarbejdere og ejere samt contentudvikling til Facebook og eksekvering af PR.

Resultatet blev en vellykket integreret kampagne, der formåede at tænke udfordringer, løsninger og målgrupper på tværs af kanaler og i flere opbyggende faser.

”Vi har i mange år arbejdet tæt sammen med Radius og sætter stor pris på deres sparring. Radius’ rådgivning er nemlig funderet i dyb indsigt i, hvad der driver vores omdømme kombineret med en god forretningsforståelse. Mælk uden mælk var ingen undtagelse. Radius var her en kompetent sparringspartner på alt fra analyse og risikovurdering til budskabsudvikling og onboarding af stakeholdere samt eksekvering på tværs af kanaler. Resultatet blev en yderst effektiv kampagne, der satte nye standarder for, hvordan vi kommunikerer i Arla.”

  • Kasper Ibsen Beck, Kommunikationsdirektør i Arla Danmark