Lancering af Genbrugsindekset

Analyse
PR

Vi har to år i træk hjulpet DBA med at udvikle og lancere Genbrugsindekset, der kortlægger den danske genbrugsøkonomi. Formålet med Genbrugsindekset er at vise DBA’s store indsigt i danskernes forbrugsvaner og genbrugsmarkedet – og skabe øget fokus på de mange fordele ved genbrugsøkonomien.

Genbrugsindekset kombinerer fire slags data: en befolkningsundersøgelse, der afdækker danskernes adfærd og holdninger til genbrug, DBA’s egne brugerdata, en undersøgelse blandt DBA’s egne brugere, som afdækker brugernes holdninger til genbrug, samt indsigt fra tredjeparter, som primært er indsamlet via kvalitative interviews.

Læs Genbrugsindekset fra 2018 her


”Vores samarbejde med Radius bunder i en høj grad af gensidig faglig respekt. Radius er gode til at fornemme, hvad vores udfordringer er – og de er meget ærlige om, hvad de kan hjælpe med, og hvor de kan skabe værdi. Og så er Radius yderst professionelle og strukturerede med et godt overblik, hvilket er meget værdifuldt som kunde, da jeg ofte har mange bolde i luften.”

  • Sofie Folden Lund, Head of PR & Communications