Nyhed
17. juni 2022

Er du vores nye digitale rådgiver?

I Radius har vi arbejdet med kampagner i mange år. Vi har en stærk kampagnemotor og dygtige kreative, strategiske og digitale kollegaer, der hver dag skaber kreative løsninger, der er indsigtsbaserede og gør en forskel for kunderne.

De seneste par år har det for alvor taget fart. Vores kampagnearbejde er efterspurgt, og vi har brug for flere kloge hoveder for at kunne følge med. Derfor opruster vi nu markant på kampagnefronten.

Vi søger i den forbindelse en digital kampagnerådgiver, der kan hjælpe vores kunder med at udvikle og eksekvere den rette kanalstrategi, så de udkommer med og aktiverer det rigtige indhold på de rigtige kanaler.

Hvad bliver dit ansvar og dine daglige opgaver?

Du kommer til at indgå som digital rådgiver på vores store samfunds- og brandingkampagner for både private og offentlige kunder. I Radius arbejder vi som et hold, og du vil sammen med det øvrige team på den konkrete opgave bidrage til at udvikle, drive og eksekvere på kampagner.

Det betyder, at du er med til at udvikle og definere den rette kanal- og aktiveringsstrategi. Det indebærer at stille de rigtige spørgsmål til det strategiske brief og bygge bro mellem det kreative koncept og den helt rigtige kanal- og aktiveringsstrategi. 

Og så betyder det, at du er med til at eksekvere kampagnerne på tværs af digitale platforme. Du kommer til at nørde med segmentering, annoncering og løbende monitorering med henblik på at hele tiden at udvikle vores rådgivning om, hvad der virker, hvor.

Som digital kampagnerådgiver vil du blive en del af vores kreative team, som arbejder med at udvikle og integrere kreative løsninger, koncepter og greb på tværs af kunder og opgaver. Og så vil du komme til at spille tæt op ad og sammen med husets øvrige +45 kommunikationsrådgivere, projektledere, politiske nørder og analysefolk.

Hvad kræver det at kunne løfte opgaven?

Vi forestiller os, at du kan sætte flueben ved de fleste af nedenstående udsagn – men ikke nødvendigvis dem alle sammen:

  • Du er mere end almindeligt optaget af det digitale område, nye kanaler, algoritmernes udvikling og digitale tendenser – og du holder løbende opdateret på, hvad der rør sig på området
  • Du har erfaring fra et kommunikations- eller reklamebureau eller har siddet med kampagner i marketing eller kommunikation i en virksomhed eller organisation (enten fuldtid eller som studiejob)
  • Du har erfaring med segmentering, annoncering og monitorering af kampagner og indhold på LinkedIn, Meta (Facebook/Instagram) og måske også TikTok eller Google
  • Du har stærk forståelse for styrker og svagheder ved forskellige, digitale kanaler og kan derfor sammensætte det helt rigtige kanal- og aktiveringsmix med udgangspunkt i kundens behov
  • Du er detaljeorienteret, grundig og stiller de nødvendige spørgsmål for at kunne levere
  • Du er analytisk og god til at strukturere og planlægge en proces
  • Du er ambitiøs og stiller krav til din egen og andres opgaveløsning
Hvorfor er Radius det rigtige næste skridt for dig?

Fordi du ikke finder et sjovere sted at arbejde med kampagner. Vi laver kampagner for nogle af Danmarks største private virksomheder og offentlige organisationer. Hos Radius kan du bringe din kampagnefaglighed i spil ved at tage tværfagligt ansvar helt fra strategi til eksekvering – sammen med +45 af branchens skarpeste rådgivere.

Fordi vi har vi hjertet med. Som en del af Radius kan du altid være sikker på, at alle dine kollegaer er ordentlige helt ind til benet. Vi har ingen spidse albuer, men løfter opgaver i flok. Derfor er det helt naturligt, at vi har en kollektiv bonusmodel. Ordentligheden gennemsyrer hele Radius.

Fordi vi har et stærkt fællesskab. Vi er en meget social og uformel arbejdsplads, hvor vi holder torsdagsklub med fx vinsmagning og brætspil, fredagsbarer og får inspiration udefra hver anden onsdag.

Fordi vi har fokus på at udvikle os selv og hinanden. I Radius udvikler vi talenter. Vi har stort fokus på feedback, personlig udvikling og at lære af hinanden hver dag. Vi har et mantra om, at man skal have lært noget nyt hver uge. Radius er det helt rigtige sted at komme ind, hvis du har mod på at lære hurtigt af de skarpeste i branchen.

Fordi vores arbejde gør en forskel. Vi lytter til vores kunder og identificerer lynhurtigt behovet, så vi kan sammensætte den bedste løsning på kundens udfordring. Det kan vi, fordi vores rådgivere er de skarpeste i branchen. Vi er insisterende ærlige i vores rådgivning, som er funderet i stort engagement og energi.

Fordi vi arbejder indsigtsbaseret for at skabe varig værdi. Vores rådgivning og kreative løsninger er altid funderet i stor viden og dyb indsigt. Målet med vores kampagner og kreative koncepter er altid at nå kundens forretningskritiske mål bedst muligt.

Læs mere om Radius her eller på vores LinkedIn.

Hvordan søger jeg?

Du søger stillingen ved at uploade ansøgning og CV herunder senest fredag den 1. juli 2022 kl. 24. Vi afholder samtaler løbende og kan sagtens tale over Teams, hvis du er på ferie, når vi inviterer til samtale.

Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte COO Jens Hjorth-Larsen på jhl@radiuscph.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Nyhed
17. juni 2022