Flest foretrækker Radius til kritiske kommunikations-opgaver

Nyhed
9. april 2018
InsideBusiness har talt med 30 fremtrædende direktører og kommunikationschefer i dansk erhvervsliv om, hvem de ringer til, når de mest følsomme kommunikationsopgaver skal eksekveres.

Radius rates som nummer et.

1000 tak for tilliden – vi er både stolte og ydmyge.

Analysen fremhæver vores brede kompetencer og de langvarige kundeforhold. Og det er rigtigt: En tredjedel af vores kunder har vi arbejdet for i flere end fem år. Det giver forretningsforståelse og et fællesskab, som styrker vores rådgivning og støtte, uanset om opgaver og behov skyldes forretningsmæssige, strukturelle eller samfundsmæssige forhold. Vi har udfordret hinanden og udviklet os sammen.

Vi har brugt de seneste år på at styrke vores kompetencer både i bredden og dybden. Og frem for alt har vi øvet os i, hvordan vi får kompetencerne til at spille sammen. De fleste opgaver er nemlig af en sådan karakter, at det kræver et multidisciplinært team at løse dem. Her er ét speciale og én ekspert ikke nok.

Fællesnævneren for vores rådgivning er, at den er i hænderne på et fasttømret hold af mennesker, som alle bidrager med hver deres styrke, erfaring og dybe faglighed.

Læs InsideBusiness-artiklen på Mandag Morgen her.

Nyhed
9. april 2018