Fra Radius Kommunikation til Radius

Nyhed
11. juni 2018

Vi går i dag i luften med vores nye navn. Eller delvist nye navn. Eller faktisk er det slet ikke et nyt navn. For vi har altid heddet Radius og er glade for navnet, som fortsat indkapsler, hvem vi er, og hvad vi vil. Men vi sletter endegyldigt ”Kommunikation” fra vores virksomhedsnavn.

Det skyldes, at vi løser flere og flere opgaver for internationale virksomheder i Danmark og for danske virksomheder ude i verden. Det er opgaver, der rækker fra rådgivning om, hvordan de arbejder med internationale stakeholdere til udviklingen af kernefortællinger og content marketing platforme på tværs af europæiske markeder.

Vores partnerskab med Worldcom har kun sat yderligere skub i den udvikling. For hvis vi ikke løser opgaverne selv, gør vi det netop med hjælp fra vores partnere i Worldcom Public Relations Group – et globalt partnerskab mellem uafhængige kommunikationsbureauer med 2.000 rådgivere fordelt på 49 lande verden over.

Vi har meget at være glade for

Vi kan se, at de ting, vi gør i Radius – gør vi rigtigt. I april leverede vi det bedste resultat nogensinde i bureauets historie. Det skyldes samarbejdet med vores dygtige kunder – og alle de fantastiske kolleger, som dagligt bidrager med hver deres styrke, erfaring og dybe faglighed.

Vi er godt på vej. Skiftet fra Radius Kommunikation til Radius er et lille, men synligt symbol på den transformation, vi har været på – og fortsat er på. Hele tiden med udgangspunkt i det, vi har tilfælles med vores kunder: Ambitionen om at nå målene – og gøre en reel forskel. Det har været målet siden 2003, og er det stadig i dag.

Hvem har ansvaret, når selvkørende biler kører galt? Hvordan påvirker Industrisamfundet 4.0 os som mennesker? Kan vi lege os til fremtidens kompetencer, og hvad sker der med journalistikken og medierne?

Nyhed
11. juni 2018