Radius har ansat ny kreativ direktør

Radius har ansat ny kreativ direktør

NYHED

Vi har glædet os til at byde velkommen til Tobias Enné som ny, kreativ direktør. Han kommer til at være ansvarlig for at udvikle og lede det kreative arbejde i Radius.

 

Tobias Enné kommer med solid erfaring fra kommunikationsbranchen, hvor han i løbet af de sidste 8 år har specialiseret sig i arbejdet med kreative strategier, tekstforfatning og konceptudvikling. I Radius får han ansvar for at udvikle og lede det kreative arbejde med særligt fokus på konceptudvikling og kreative løsninger.

 

Tobias kommer fra en stilling som kreativ og digital chef i Primetime Kommunikation og har også arbejdet som rådgiver i Hill+Knowlton Strategies. Han har vundet flere priser for sine kreative kampagner, blandt andet en Advertising Effectiveness Award for kampagnen ”Stop HPV – stop livmoderhalskræft” fra 2018. Tobias har også en forkærlighed for podcasts og står sammen med sin bror og en fælles ven bag podcasten Programmet om Ingenting.

 

Han er desuden tilknyttet Copenhagen Business School og KEA – Københavns Erhvervsakademi som ekstern forelæser.

 

Læs Markedsførings interview med Tobias her.

Portræt af Tobias Enné