Om Radius CPH

Vores medarbejdere er kernen i dét, vi laver, og deres kompetencer og nysgerrighed sikrer, at vi kan levere stærk og integreret kommunikations­rådgivning. Hos Radius CPH møder du ca. 40 af kommuni­kations­branchens dygtigste strateger, taktikere og specialister. Vi organiserer os omkring vores kunder og sætter altid de teams, der bedst matcher vores kunders behov og de problemstillinger, der skal løses. Kun på den måde, kan vi løse komplekse og svære opgaver og samtidig skabe resultater, som giver værdi for vores kunder.

Hvad kendetegner
Radius CPH?

Mød fem skarpe kommunikationsledere og tidligere radiussere, der sætter ord på, hvad de forbinder Radius CPH med. 

Vores kernefortælling

Hvad gør du, når verdens tektoniske plader er i bevægelse, og forandringen sker?

Når den nye geopolitiske virkelighed banker på din dør, og de tunge valg skal træffes og kommunikeres? Når din virksomhed bliver målt og vejet morgen, middag og aften, og hele verden er dit publikum?

Måske må du give afkald på noget indtjening for at opnå dine klimamål. Måske ved du allerede, at du ikke når dem. Måske har du forretning i et udemokratisk eller pludseligt krigsførende land. Måske bliver du truet af lav efterspørgsel, og din finansiering bliver dyrere i takt med, at renten stiger. Måske har dine medarbejdere vidt forskellige holdninger til, hvilke dagsordener din virksomhed skal mene noget om og engagere sig i.

Én ting er dog sikker: Forandring er verdens eneste konstant.

Og med forandringer kommer dilemmaer, risici og kriser. Men med forandringer kommer også muligheder, fornyelse og udvikling. Det stiller store krav til enhver virksomhed, topledelse og ejer. Hele tiden, på forskellige måder og ofte samtidig – og det er svært.

Men kommunikation er altid en del af løsningen.

Sommetider bliver den dog også en del af problemet, når kommunikation misbruges og polariserer, er ude af trit med modtageren eller forhastes til trods for blinde vinkler. Men græsset vokser ikke hurtigere, selvom man trækker i det. Og hastværk er sjældent løsningen på det, der er svært. Selv ikke i dag.

Tiden er til at lytte og forstå. Til at bruge indsigt som grundlag for at skabe meningsfulde forandringer. Og tiden er til at vide, hvornår og hvordan man skal kommunikere, og hvornår man skal være stille.

Det kan være svært at vurdere. Men i Radius CPH er vi bedst, når det er svært. Og det har vi været sammen med vores kunder siden 2003.

Vores værdier

I Radius CPH har vi alle det til fælles, at vi aldrig gør noget halvt – til gengæld gør vi alt ordentligt. Vi har altid hjertet med og møder hinanden og vores kunder med engagement. Vi er insisterende ærlige og siger, hvad vi mener. Vi er kompetente og går aldrig på kompromis med kvaliteten. Og så er det altafgørende for os, at vi skaber varig værdi. De fire værdier guider alt, vi gør, fordi det, vi gør, skal betyde noget.

Vi skaber
varig værdi

Værdi for kundens
omdømme og forretning.

Værdi for vores egen
fremtidige forretning.

Vi er
insisterende
ærlige

Ærlige og direkte i vores rådgivning.

Ærlige og ordentlige i vores forretningsførelse.

Vi er
kompetente og
leverer kvalitet

Kompetente i vores rådgivning og kvalitet i de løsninger, vi leverer til kunden. 

Kvalitet i vores faglige udvikling og kompetencer.

Vi har
hjertet med

Hjertet med i vores rådgivning
og udførelse af opgaver.

Hjertet med i vores relationer
til kunder og kolleger.

Foto: Henrik Fallesen, Seniorpartner og Bestyrelsesformand, og Nicolaj Taudorf Andersen, CEO og stifter

Mere end 20 års erfaring

Radius CPH blev stiftet i 2003 af vores CEO, Nicolaj Taudorf Andersen, og har i dag yderligere to partnere i kredsen – Henrik Fallesen og Mads Bech Larsen.

Bestyrelsen i Radius CPH består af repræsentanter fra virksomhedens partnergruppe og eksterne medlemmer, der repræsenterer særlige kompetencer inden for videnrådgivning, strategi og forretningsudvikling samt kommunikation.

Læs vores årsrapporter:

Troværdigheds­analysen

Siden 2008 har vi hvert år bedt et repræsentativt udsnit danskere vurdere, hvor høj troværdighed en række forskellige faggrupper har.

Nogle år har vi desuden suppleret med spørgsmål om aktuelle dagsordener, såsom partiledernes troværdighed og kompetencer, danskernes tillid til medierne og danskernes opfattelse af parterne i faglige konflikter.

Læs vores seneste troværdighedsanalyse her:

Vores ESG-politik

Vi arbejder målrettet med tre af FN’s verdensmål, som vi vurderer, at vi i kraft af vores virke kan fremme i vores daglige arbejde – nemlig kvalitetsuddannelse, ligestilling mellem kønnene samt ansvarligt forbrug og produktion.

Partnerskaber

Vi er en del af Worldcom Public Relations Group, som er et globalt partnerskab mellem uafhængige kommunikationsbureauer. Worldcom består af 2.000 rådgivere fordelt på 49 lande verden over.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce porta consequat pharetra. Morbi posuere vel ex eu dignissim. Nunc sceleri sque et dui sed tincidunt. Donec imperdiet urna diam, nec suscipit dui aliquam ut. Sed aliquam nulla in orci viverra, ut interdum urna facilisis. Nullam vel ligula felis. Fusce facilisis, elit eu dapibus vesti bulum insula.

Tilføj din overskrift her

Tester