Positionering og interessevaretagelse

PR
Public Affairs

Clever er landets førende leverandør af ladeløsninger til elbiler, og siden foråret 2020 har Radius hjulpet med positioneringen af virksomheden. Det gælder både i forhold til den offentlige debat og blandt vigtige stakeholdere.

Situation

Ligesom resten af elbilindustrien, oplever Clever i disse år en voldsom vækst, og opgaven har været at matche virksomhedens kommunikation med den fremtrædende rolle, som Clever har skabt på markedet for ladeinfrastruktur.

Vores rolle

Radius har bidraget til udviklingen af Clevers positioneringsstrategi og er i gang med at understøtte eksekveringen.

Det indebærer understøttelse af PR og kampagneindsatser nationalt og lokalt samt rådgivning i forbindelse med politisk interessevaretagelse på transportområdet.

Vi har blandt andet hjulpet med at fortælle historien om, hvordan Clever inden udgangen af 2025 vil tredoble antallet af offentlige ladepunkter til elbiler i Danmark. Det kan du læse mere om her.

”Med Radius’ skarpe kompetencer på energiområdet, de værdiskabende netværk til beslutningstagerne og evnen til at se verden fra nye vinkler, har vi bygget et dynamisk og effektfuldt partnerskab, som vi tror på gør en forskel i den virkelige verden og inspirerer flere danskere til at vælge at køre på el frem for olie,” siger Henrik Skyggebjerg, tidligere Head of Communications & Public Affairs hos Clever.