Ny digital profil
til Radius

Ny digital profil
til Radius

Nyhed
8. september 2023
Hos Radius oplever vi fra vores kunder en stigende efterspørgsel på rådgivning inden for digital kommunikation. Derfor er det med stor begejstring, vi kan fortælle, at vi netop har fået Signe Høstgaard Møller som kollega. 

Som det seneste skud på vores digitale stamme er Signe Høstgaard Møller ny digital rådgiver i Radius. 

Signe kommer senest fra en rolle som Corporate Digital Communication Manager hos Arla Foods, hvor hun arbejdede i mere end fem år. Her lå Signes primære fokus på strategisk, digital kommunikation i form af content creation, konceptudvikling og kampagner for virksomhedens globale, digitale kanaler. De sidste fire år har Signe desuden styret den strategiske retning for Arlas virksomhedsprofil på LinkedIn, som i selvsamme periode er vokset fra 137.000 til 370.000 følgere. 

Hos Radius skal Signe rådgive kunder om strategisk kommunikation på digitale medier samt om opbygning og optimering af digital tilstedeværelse ved hjælp af målbare contentstrategier, kreative kampagner og koncepter. 

”Den digitale verden er blevet en essentiel del af virksomheders virkelighed. Derfor siger det sig selv, at efterspørgslen er høj fra vores kunders side, når det kommer til rådgivning om at navigere på de digitale kanaler. Af den grund føler vi os meget heldige over at have fået en profil som Signe med ombord. Hun har både den erfaring, de kompetencer og de dokumentarbare resultater, som vores kunder er i deres gode ret til at forvente,” siger Maja Hartmann, chef for kampagner, branding og kreativitet. 

Signe har en kandidat i Corporate Communication fra Aarhus Universitet og en professionsbachelor i Kommunikation fra Danmarks Medie- & Journalisthøjskole. 

Stort velkommen til Signe fra hele Radius. 

Nyhed
8. september 2023